.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

اكبر اعلمي نماينده دوره هاي ششم و هفتم مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري مي شود. وي در گفت وگو با خبرنگاران عصر ايران گفت : انتخاب شدن از جمله حقوق اجتماعي است و من براساس اين حق و فارغ از اينكه ديگران چه انديشه اي دارند اعلام نامزدي خواهم كرد تا شايد از اين طريق فضاي موجود در كشور كه مبتني بر رد صلاحيت هزاران داوطلبي كه شايسته انتخاب شدن هستند است شكسته شود. وي درخصوص احتمال رد صلاحيت خود در انتخابات رياست جمهوري گفت : اتفاقا براي مقابله با سازوكار فعلي رد صلاحيت ها قصد نامزدي دارم و من معقتدم از ترس مرگ نبايد خودكشي كرد. وي افزود : حضور من در انتخابات رياست جمهوري به شرايط و زمينه بستگي دارد و تصميم من در اين رابطه قطعي و نهايي نيست .

دبي با G 2 امريكا مدعي شد بندر جبل علي دبي محل تبادل ارسال سلاح هاي تخصصي به ايران است . بولتن تخصصي جوزف وجود هتل هاي فراوان زيبا كه به لاس وگاس ميان بيابان و دريا در خاورميانه تبديل شده از ديرباز محل تبادل تكنولوژي هاي دومنظوره براي ايران بوده كه با استفاده از آنها مي توان به سلاح هاي پيشرفته دست پيدا كرد. اين بولتن اعلام كرد : « ماموران مخفي انگليس با همكاري سازمان سيا و اف . بي . آي آمريكا به اين نتيجه رسيده اند كه انتقال بسياري از وسايل الكترونيك نظير رايانه هاي قابل حمل مي تواند ايران را براي دستيابي به سلاح هاي پيشرفته ياري كند » . در ادامه اين اتهامات ادعا شده است : « تمامي بمب هاي كنار جاده اي حال حاضر در عراق و افغانستان با بهره گيري از چيپ هاي رايانه اي طراحي مي شود و ايران سازنده آنهاست » . اين درحالي است دو سال قبل سايت عصر ايران به نقل از يك مهندس آمريكايي خبر دست ساز بودن بمب هاي كنار جاده اي در عراق و افغانستان را منتشر كرد كه در آن توليد آنها در آمريكا تاييد شده بود.

مدير كل امور دانشجويان وزارت علوم گفت : به طور متوسط روزي 100 نفر براي تاييد مداركشان به وزارت علوم مراجعه مي كنند تا براي ادامه تحصيل به خارج كشور مراجعه كنند و حتي اين ميزان در برخي مواقع به 150 نفر نيز رسيده است . به گزارش خبرنگار مهر حسن مسلمي نائيني روز چهارشنبه در دور دوم سفر استاني هيئت دولت به استان گيلان درحالي در جمع دانشجويان خوابگاهي دانشگاه گيلان اين مطلب را بيان كرد كه دانشجويان از تراكم بالاي اتاقهاي خوابگاه گلايه مند بودند . مسلمي گفت : 92 درصد داوطلبان ورود به كارشناسي ارشد در دانشگاههاي دولتي پذيرفته نمي شوند و اين جمعيت به اوكراين مالزي آذربايجان و تركيه و كشورهاي اطراف مي روند. محدوديت ظرفيت پذيرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد به علل مختلفي چون امكانات رفاهي دانشگاهها است .

دور جديد اقدامات صهيونيست ها عليه جمهوري اسلامي ايران در ماجراي آميا آغاز شده است . به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري شينهوا « آلبرتو نيسمان » درخواست يكي از بازماندگان اين حمله را كه همچنين خواستار دريافت غرامت يك ميليون دلاري شده است پذيرفت اين بازمانده كه نامش اعلام نشده مدعي است دچار جراحت هاي شديد از اين حمله شده است . مقامات آرژانتيني به تحريك صهيونيست ها مدعي دست داشتن ايران در اين حمله هستند كه در سال 1373 صورت گرفت و 85 تن در آن كشته شدند . به گفته نيسمان تصميم نهايي را بايد « رودولفو كانيكويا كورال » قاضي فدرال بگيرد كه مسئول اين پرونده است . جمهوري اسلامي ايران بارها اين اتهام را رد كرده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.214 seconds.